SAMANTHA LANGBROEK

Voorafgaand aan de fotoshoot is er duidelijk overlegd wat het doel is van de foto en hoe wij dit zouden gaan uitvoeren. Dit was erg fijn, want ik wist wat ik kon verwachten en hoe ik mij moest voorbereiden. Op de voorafgaand geplande locaties vonden we samen een hoop inspiratie voor de foto's. Deze dynamiek tussen klant en fotograaf is erg leuk en gaf een vertrouwd gevoel. Hierdoor durfde ik sneller rare poses aan te nemen voor gave foto's. Na de fotoshoot worden er enkele foto's laten zien op de camera, erg vet. Op de camera zelf zien de foto's er al uit als de cover van Vogue en kun je zien dat Mabel verstand heeft van elke knop en setting. Ze heeft genoeg inspiratie en is niet bang om ook een beetje lol te maken. De oplevering was erg snel en kwam via een makkelijke site (WeTransfer) binnen. Hierdoor kon ik mijn foto’s op de hoogste kwaliteit downloaden.

En dan moeten we het natuurlijk hebben over de kwaliteit van de foto's. Dat is denk ik al duidelijk genoeg. Toen ik de camera zag (en zelf even voelde hoe zwaar deze was), werd het voor mij al duidelijk dat Mabel veel aandacht besteedt aan de kwaliteit van haar foto's. En dat is zeker waar gebleken. Iedere foto had een grootte van ongeveer 35MB, wat al aangeeft dat je elk haartje kunt zien. Ook is de edit ongelooflijk mooi en foutloos gedaan. Er is wel degelijk te zien dat Mabel weet hoe ze met Photoshop om moet gaan en welke kleuren ze uit de foto moet laten schieten. Zelfs als je dacht dat het er op de camera al mooi uitzag, dan word je alsnog flink verrast. Mabel zou ik zeker aanraden aan vrienden en familie. Niet alleen heeft zij verstand van kwaliteit, maar ook haar inspiratie en creatieve denkvermogen is erg sterk. Dit in combinatie met haar communicatieve vaardigheden met de klant levert niet alleen maar mooie plaatjes op, maar zeker ook een hele leuke dag!